მომხმარებელთა ავტომატური სერვისი (ასევე ცნობილია როგორც მომხმარებელთა მხარდაჭერის ავტომატიზაცია) არის მიზანმიმართული სამუშაო პროცესი, რომელიც ცდილობს მინიმუმამდე დაიყვანოს ადამიანური ურთიერთქმედების საჭიროება, ხოლო მომხმარებელთა მოთხოვნებთან მიმართებაში მითითებებისა და დახმარების გაწევისას. უმარტივესი სიტყვებით რომ ვთქვათ, მომხმარებელზე ზრუნვა გულისხმობს მომხმარებლის საჭიროებების იდენტიფიცირებას და მათ დახმარებას ამ საჭიროებების დაკმაყოფილებაში.

კლიენტების გარე მოთხოვნები, რომლებიც არ შეესაბამება ან არ შეესაბამება თქვენს გუნდს შიდა მხარდაჭერის უნარებს, ართულებს ამ განტოლებას. თუმცა, ეს არის ამ ორის კომბინაცია, რაც განასხვავებს კარგ მომხმარებელთა მომსახურებას ცუდისგან. დღის ბოლოს, შესრულება არის თანამშრომლობითი პროცესი, რომელიც მოიცავს როგორც აგენტს, რომელიც სთავაზობს დახმარებას, ასევე მის მიმღებ პირს.

დადგენილი მომხმარებლები

ka_GEGeorgian